Mer eller mindre hatar mitt hår.

Jag har ingen blekaste aning om vad jag ska göra med mitt hår. Det ser ut som hö, tungt,trassligt,hängande, risigt!
Och det är inte fint.. så vill aldrig ha utsläppt så jag sätter upp det i en toffshela tiden.. inte direkt för att jag känner mig speciellt mycket finare och fräshare(stavning) då. Vull känna mig vacker i året någon gåmg, men verkar inte ha den lyckan med mig -suck-. 
Å andra sidan är jag inte personen som färgar håret, även fast min hår färg inte är den finaste, så vill jag ändå behålla den. Det är lixom jag. Och skulle jag färga det skulle jag ångra mig och gå med mössa hela dagarna. HEHE.
 
Men jag vill inte ha lugg.. absolut inte. och i mitt bena ser jag ut som ett barn -.-
Sen har jag en virvel mitt i pannan typ av håret som stör... så har jag kort sne lugg står den ut hur den vill.
 
Hur fixar man det?? Jag vill också ha långt hår, men inteför långt. Tycker det är lite jobbigt. 
 
Så min största fråga är..
 
Vad tusan ska jag göra med mitt hår???? 
 
Hjälp mig! ^^ 
Har absolut 0 bilder från i år.
Dags att fota när amy kommer hem.. problemet är. Känner mig så ful.
 
Sweet dreams ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0