Tja :)

Det söker och söker och söker tillslut hittar det en.
 
Äntligen fick jag ett par soliga dagar då jag var på Åland.. Men sen kommer man till sverige och himelen är totally grey!! Inte acceptabelt.. Men just nu är det rätt skönt med dåligt väder.
 
Är inte på det bästa humöret förstår ni, men alla har sina dagar då man inte är på topp :) 
 
Kommer aldrig på något att skriva..
 
Men idag var jag med amy.. och vi åt glass.. sen mådde vi skit resten av dagen.. tror någon förgiftade den där glassen O.o creeeppppyyy!!!
 
Imorn vill jag bara sova och sova och sova bort hela dagen, orkar inte tänka på något faktiskt.. Det vore om jag och amy hittade på något hon får mig alltid på humör :D 
 
(Älskande älskling min Amy) 
Om ni undrar vad som sticker ut på mina höfter hela tiden så är det min insulin pump, som att jag har diabetes.. så det ser inte så fint ut när man har kläder på/över, men det är bara att acceptera läget.. man måste juh få ha medecin right?? ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: ▲YourDiana▲

Fin bild!

Svar: Tack!! :)
Julia

2012-08-01 @ 15:35:41
URL: http://yourdiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0