Because you live.

Är det bara jag som tappar extremt med hår, slitet och krussidullit???

Stör mig på det, vill ha fint och lent hår, men icke sa nicke.. och jag vill absolut INTE tappa allt hår jag äger och har -suck-

Jag är sämst på att blogga nu för tiden, men ska försöka komma igång nu i sommar igen.

Saken är den det är skit kul att blogga, men jag har ingen om vad jag ska skriva om??

Jag är inte direkt:

-Mode intresserad
- Smink tös
- Inget speciellt utseende/kläder
- Rik shopping människa
-Vacker foto modell
- Intresserad av något
- Har inget speciellt liv
-Och vet inte om folk vill veta om mitt privat liv, om hur det har sätt ut?
-Vet inte om jag ska vara seriös, eller flummig?
- Lägga upp massa fula ego bilder som ser exakt lika dana ut?
- OSV!!

hahaha JAG suger på allt sånt här.
Vad tycker man egentligen att man ska skriva på en blogg??
Antar att jag mest kommer att skriva om min dagliga tillvaro :P
Skit kul!!! yippie.
HAHAHAHA värsta bitch bild... men tog den ett tag sen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0