Första outfit bild? :O

I går kväll hade vi fest.. som att mamma fyllde 40 år! har inga bilder där ifrån tyvärr va helt upptagen med mina konstiga kusiner :D vi satt typ eller rättare sagt dom satt och sjöng jaa.. precis så underbara som dom är ;)

Ialafall vi alla hade det trevligt :D och åt typ en hel jäkla skog! tror jag kommer vara mätt i all evighet!

Idag har jag inte gjort någonting bara slappat hela dagen. Orkar inget är skit trött hela tiden, och förskyldningen sitter fortfarande i kroppen så jobbigt, har jätte svårt att andas när jag går det är som astma( vet inte hur det är men kan tänka mig) uscha buscha!

Ska snart sätta på tv koka te och äta något gott som vi har kvar :) Ni får inte glömma att det är påsk imorn!! :D YAAY! godis! nej fick ett igår som jag redan ätit upp, tack för mig men jag vill inte ha godis kommer bara ploppa upp miljader med finnar och fettet på magen och så kommer inte direkt bli mindre,, hehe :D

Vad ska ni göra i helgen då? :)
Jag ska ialafall imorn gå ut och gå har inte rört på mig på evigheter känns det som D': och sen vet jag inte antagligen så måste jag PLUGGA till idrotts provet, hatar prov idiotiskt skit... kan lixom inte skolan vara snäll någon gång och slippa ge oss prov och läxor och inlämnings uppgifter på typ 4 veckor.. då skulle jag skrika HALLELUJAH!!
outfit igår :) någon linne blus sak aktigt från vero moda tror jag :P rosa strumpor MATCHANDE yes i know!och lack leggins :P håret hade jag abra i en fläta och typ 3 flätor vid luggen :)

BUHBAII!♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0