GAAH!!

Jag är såå sugen på att se 2st filmer den ena är 1. "Djungle George"(stavning) blev så sugen på den när jag satt och försökte komma på vad en låt heter för tycker den låten är så glad och gullig! sen filmen är också helt undebrar. kommer ihåg när man var liten man kolla hur mycket som hälst på den filmen. en ap mäniska som träffar en söt flicka och alla dessakonstiga apor som retas! hahaha :D

2.Den andra filmen heter "streetdance" en film jag såg med mamma förra sommaren tror jag det var eller något kanske våren. Den handlar om en dans grupp som vill komma till någon sorts dans final men deras ledare lämnar gruppen och han lämnar tjejen han var tillsammans med i gruppen. dom kämpar för att hålla ihop mendet funkar inte dom har ingen stans att träna ingenting.. tillslut får dom hjälp och startar en grupp med balett dansöser eller vad det kallas. Filmen är grymt bra man bli skit glad av att se den. när jag gick från bion den kvällen kändes det som att jag flög, jag hade fått vingar!
streetdance!!     Djungle George!!

Kommentarer
Postat av: amy

i can go very long ;) and you..??? :OOOOO <3

2011-04-13 @ 21:23:12
URL: http://enskrattandetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0