Godkväll eller något!

Sitter och väntar på att min kompis ska få sin data att funka :) villket nog kommer ta en tid -.-'
Ialafall idag har jag vart lite med kusiner och så, för min morbror är lite galen och har bestämt sig för att springa 16 mil! Yippie hoppas han klarar de! han började klockan 10 och kommer vell sluta runt 6 imorgonbitti. puuhh hur orkar man, känner mig som en snigel bara efter 1 meter :O

Idag vaknade jag 06.30 fråga mig inte varför har bara haft en jobbig period och min näsa vill inte andas och min hals sväljer bara fler kaktusar för varje sekund!! hatar att vara sjuk, sen har jag lock för öronen hör inte äns vad folk säger.. SÅÅ irriterande!

Har också vart och i centrum men hittade inget kul, halåå kommer inte sommar kläder snart och lite snygga roliga färger och så.. nää verkar inte så va? eller någon som vet en bra affär med lite färg glada och roliga kläder? :)

hmm kommer inte på något mer att skriva just nu kanske hör av mig ikväll kanske i natt måste juh hejja på morbror under natten också!

Oj va långt ilägget blev men så blir de ibland när man inte har någon att prata hehe..

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: amy

du har faktiskt mig att prata med :D

2011-04-09 @ 18:10:24
URL: http://enskrattandetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0