Lördag

Godeftermiddag eller något..
Sitter bara och funderar lite och har det tråkigt ska nog snart stänga datan och gå och städa eller något.

Idag har jag inte gjort något speciellt var i centrum och leta saker tills mamma fyller år, köpte alvedon och iprem mot min öroninflamation. så trött på att ha det, det typ blåser i öron och det gnisslar när man tuggar det gör ont usch typ allt möjligt!!

Jag har oxå fortfarande konstiga utslag på händerna och det är jätte irriterande för händerna är svullna -.-'

Hmm sovit mycket idag oxå.. orkar inte göra något är bara så trött i huvudet hela tiden!!

Igår såg jag äntligen STREEETTDAAANCE!! lika bra som jag kommer ihåg.. man blir tårögd och kär allt möjligt för filmen är så underbar :D ni alla borde se den :)

Ska kolla lite på 2 ½ men nu :)


Ha en bra fortsatt kväll det är juh soligt kanske passa på att grilla.. de får inte jag :(

buhbaii! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0