MOORNING! :)

Bajs väder idag ingen sol bara molnigt och tråk! Usch säger jag bara!

ialafall godmorgon^^ vet jag är en morgon pigg människa vet ej varför men det har blivit så för tillfället.. drömmer bara mardrömmar endå :(

Igår kväll träffade jag min kompis och såg på i am number 4. HAH lyckat? nej.. för det första filmen började 20 i istället för halv som den skulle sen när dom fick igång filmen blev det tekniskt fel och det blev SMS TÄVLING bla bla bla.. sen så blev det svart, vi väntade och väntade. vi va inte många heller på bion kanske 8st? typ 4 st gick -.- sen efter en halv timme fick dom igång filmen, MEN vart var ljudet någon stans? :O det fanns inget ljud jag sa att jag kunde imitera men fick inget napp på de XD men efter någon minut kom ljudet! resten av filmen var bra. men den hade inget slut lixom,, måste bara komma fortsättning på den filmen typ iam number 5 kanske XD haha nej jag vet inte XD tycker ni borde se den om ni inte har gjort de? vad tyckte ni om den såfall? :D av mig får den en 5/10 pga alla tekniska störningar och för att det itne fanns något slut! haha ^^

Efter filmen så skulle jag åka tunnel bana och så hem. men ville inte rättare sagt vågade inte tycker inte om att åka sådant så sent på kvällen -burr- så jag ringde mamma och hon skulle hämta mig och min kompis bestämde vi. vi fick så ute i evigheter va sååå KALLT! tror jag har blivit sjuk på nytt D:

måste borsta tänderna nu buhbaii :) ♥


Kommentarer
Postat av: amy

öhhmm.. dejavu av skolbio o.O <3

2011-04-21 @ 14:49:07
URL: http://enskrattandetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0