PLUGGAT...

Har typ pluggat halva dagen!! har endå inte fått in något i huvudet ska traggla den där jäkla idrotts provet så jag kan det i huvudet.. villket kommer ta lång tid!
Har prov på fredag och jag ska klara att få ett G :) måste bara plugga hårt varje dag så lönar det sig nog ^^

Idag har jag också vart i plantagen och gått runt och kollat.. följde mest med för solen och glassen ofc :D
sen när jag kom hem åt jag lunch :) yummyy!! sen drog mamma och jag till centrum för jag behövde ett pra shorts har inga för utom 2.. 1. har jag sytt sj XD 2. börjar bli lite korta :D så jag köpte ett par mörka jeans shorts.. i får se dom någon dag :D sen köpte jag typ en vit tröja? är ingen mode expert så vet inte vad sakerna heter XD seen en klänning som är svart med blommor på.. som jag nog kommer ha när min kusin tar student eller när hon fyller år eller något :) sen 3 par trosor helt vanliga :) ni vet sånna där mmm trosor XD hehehe intresant oh yes it is :)

Uschabuscha idag är det sista dagen på LOVET!! D:: game over!
har älskat den här veckan med lov.. känns som att man verkligen bara tagigt det lungt och haft det bra :) såå härligt och en hel del massa sol underbart ^^
Har ni haft ett bra lov? ^^♥♥

my plugg papper + ett skriv häfte som ligger där borta på bordet :P

Kommentarer
Postat av: kaji

sv: tack! :)

2011-04-25 @ 17:51:32
URL: http://kajis.blogg.se/
Postat av: amy

blöö hatar idrott -.-' ussh ussh ussh känns inte bra att ha börjat igen :P <3

2011-04-26 @ 12:37:10
URL: http://enskrattandetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0