Promenad

Idag har jag inte kunnat skriva mågot för min mormor är här och jaa.. ingen skule förstå om jag förklara så ska inte ens försöka :) har ialafall vart upptagen, eller ok inte riktigt upptagen men ialfall.

Imorse åkte jag iväg med mormor,mamma,pappa,och mormors hund på en lång promenad villket vi kände vi behövde efter allt mat. det var jäte mysigt vi gick någon stig som ledde till Vaxholnm men orkade inte gå hela vägen så vi vändeo ch gick tillbaka :) varmt och skönt väder också :D

Sen åkte vi hem och jag slängde av mig kläderna satte mig i sol stolen och guess whaat?? JAG somna haha :D sov typ 1 timme tills pappa sa att jag måste vända på mig så jag inte bränner mig! vände på mig och somnade om till dom sa att det var dags för fika :)

sen har jag vell inte gjort något förutom umgåts med familjen :)

nu ska jag bara kolla runt lite på datan och chatta :) så vi ses

bubaii ^^♥♥

Har tyvärr inga bilder på denna data så ni för nöja er med ett lätt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: amy :{D

uff sitter och pluggar med idrottsprovet ja me -.-' blääääääää. vad har din brusha gjort? :O och GRATTA DIN MAMMAA från mig :D (nu blev det i efterskott men jaja :S ) bluuu saknar dig :( <3

2011-04-24 @ 09:48:34
URL: http://vinterochregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0