SHOO :)

Idag har det vart skit varmt och skönt ute.. sista dagen på praon var faktiskt riktigt roliga på rasten satte jag och amy oss ner och sola :D önska jag hade haft längre rast och en glass att äta då när jag satt där ^^

Just nu gör jag ingenting kollar lite på tv och kollar på min hand :O vet inte varför men den är full med utslag och har svullnat -.- skit samma sånt händer mig ofta.

YAAY nu är det lov också först prao sen lov villka härliga veckor va? :D

Just nu skulle jag vilja sitta vid vattnet och se hur det glittrar med någon pojkvän(har ingen) och bara njuta av det underbara vädret och bara drömma sig bort, och aldrig komma tillbaka till verkligheten skulle inte det vara underbart? :)

Nu ska jag tjata på mamma och fråga om vi kan köpa glass, jag måste ha det vill tröst äta lite, hänt så konstiga saker sista tiden och just nu känns det som att jag är utsuddad från vissas liv, menar fanns jag aldrigdär eller vad?? människor är konstiga enligt mig tycker alla borde försöka förstå mer än vad dom gör -suck-

Vet ni vad? Just nu vill jag faktiskt ha vingar jag vill flyga vart jag än vill, och bara stanna och se på personen och önska den det bästa.. se till så att dom man älskar har det bra, skulle inte det vara fantastiskt?

måste verkligen gå nu :(

BUHBAII!! ♥♥
Någon gång i sommras let the sun shine for us all ^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0