shoppat!

Idag är det VALBORG! XD inte direkt för att jag tycker de är något speciellt med de man typ eldar upp buskar :S
Ialafall ska till min farmor idag som fyllde 80 när min mamma fyllde år men hann inte fira henne då så ska göra de idag, kommer nog inte bli kul.. XD hehe evil. Sen när jag kommer hem kommer min undebrara ängel amy :)
Har bestämt att hon och jag ska ha en kul kväll ^^ måste fotta massa, så kanske borde ladda min kamera.


Idag har jag shopat 2 linnen en tröja och någon blus sak typ sen ett par skor :)
Undra vad jag ska göra resten av dagen :/ ska ialafall ladda ner musik till min mobil, behöver lite mer gott och blandat :)♥

Bilderna på de jag köpt :)

Kommentarer
Postat av: amy

snygga saker :D uum perfect! jag behövde lite mera kläder ;D <33 ikväll blir fantasticooo ^^ ska sticka snart C: <3

2011-04-30 @ 18:55:08
URL: http://enskrattandetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0