Sur! men borde duscha..

Shuue!! sitter på mitt rum och hatar min bror just nu.. Han är en IDIOT! för tillfället vill bara stycka han med mina bara händer och sen hänga ut han till fåglarna så dom kan äta upp han långsamt! HAH!


Borde gå och duscha :) JUSTE min mamma fyller 40 år GRAAATTTIIISSS!! hon fick något med att köra rally och en lp-överförare från mig och min bror hon blev jätte glad :D YAAY! har typ lagat mat till i kväll hela dagen. vi ska få typ 26 gäster runt 18.30 så borde gå och duscha om jag ska vara fresh! Men har inge lust längre min bror har sänkt mitt humör till botten har verkligen lust att både döda honom och mig själv -.- blöö!

Det va skit varmt idag men nu försvann solen eller för ett tag sen och nu är det inte lika fint ute längre :/ synd han inte riktgt vara ute som att vi måste göra så jäkla mycket mat.

Får säga GRATTIS till mina 2 kompisar idag som har vart tillsammans i 3 månader? :D

Måste vell dra nu :( hatar hatar allt just nu typ!! rawr..
Ni får se min outfit bild lr 2st imorn typ eller senare eller vi får se vad jag orkar kanske inte kommer någon i huvudtaget men tänkte kanske intresant att se hur ful jag är när min mamma fyller år ^^

BUHBAII!♥♥ Ps... Ha en underbar kväll med nära och kära!

Hatten igen XDmehehhe ^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0