Tisdag♥

Sitter och tråkar framför tv!! orkade inte göra något idag känner mig ganska trött och seg, huvudvärk har jag med D:

Försöker ladda in bilder men min mobil ska alltid muppa de så man kan typ aldrig bara göra det man vill utan det ska hända 10000 sakner till! knäppis mobil hihi ^^

Lite senare ikväll ska jag träffa en kompis vi ska träffa i stan äta och kolla på bio I am number 4. ska bli riktigt kul va as länge sen vi träffades säkert mer än ett år sen :O en riktigt trevlig och rolig person faktiskt :D känns bra att vi har något gemensamt en sjukdom, vi båda har diabetes hehe.. inte det roligaste men man överlever :)

Undra vad jag ska ha på mig :O kanske blir en kjol och linne eller något fult.. i min garderob finns det inga kläder och absolut inte direkt fina kläder!! blöö kan det inte komma massa sommar kläder i glada färger vill verkligen ha de :)
Har typ oxå växt hur alla kläder.. fått helt annan kropps form sen förra sommaren. men men sånt händer :) bara att hitta nytt att lägga i garderboen ^^

Är sugen på något gott men vi har inget hemma allt är slut ingen som orkat handla mat -.-' får vänta tills mamma kommer hem kanske hon har lust att åka och köpa något hehe :) gottegris? ABSOLUT! :D

Jag har lust att åka till en enda plats just nu.. och det är lite högre upp i landet ^^ ok inte så lånt från stockholm men endå.. Jag såg en plats därför några veckor sen kanske 1 månad eller så. Jag kände tänk att sitta där och ha det trevligt guud va mysigt, medans man känner solen skina och värmer upp en! japp dit vill jag men det kommer aldrig hända tro mig! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0