Tomato face!

Va nyss på gymet med mamma och amy! gick riktigt bra trodde inte jag skulle orka något efter som jag vart sjuk och behövt ta pause :( tycker om att träna man känner sig fresh! och inte så lat..

Idag har jag och amy vart i centrum köpte mammas present med bror också.. vi kollade runt på kläder och hittade några fina. men jag köpte inget, fast amy köpte en jätte söt blommig klänning :) sen efter vi kollat ett tag köpte vi glass,, amy köpte daim jag köpte någon annan sort kommer inte ihåg vad för någon hehe :P

Sen gick vi hem till mig och la ut solmadrasser och gjorde iordning mat och dricka. Satte på musik på datan och solade.
Guud mitt ANISKTE ser hemskt ut,jag är skit känslig mot solen skit irriterande D: man blir nästan gråt färdig. 1. jag har en fyrkant på bröstkrogen tack vare solen + mitt aniskte är lika rött som en tomat och morot och rött äpple som rött och rosa läppsift aa de värsta man kan tänka sig är såå arg!! Får juh gå runt och skämmas ännu mer över mitt face. TACK SOLEN!

Efter ett tag kände vi oss för lata och besämde oss för att gå ut på en promenad, vi gick till vårat gamla prao ställe för att hämta mobilen som amy hade glömt där.. Alla var jätte glada över att se oss. YAAY! :D

Sen gick vi hem till mig pratade och ja sen drog vi till gymet som ni kan se där uppe! :)
Har ni också lov? annars vad har ni gjort idag? ^^

BUHBAII♥♥

gammal bild dags att börja fota nytt eller vad säger ni?? blää på mig sig ska se om jag kan ta en bild idag eller imorn så ni kan se hur jag ser ut just nu med mitt tomat face -.-' rawr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0