Trött!...

Trött?? OH YES IAM!
Idag har vart en bra dag, inte så jobbig faktiskt, men är endå jätte trött skulle jag lägga mig på en mjuk kudde skulle jag somna på 2 sek om inte 1! O.o

Har pluggat sen jag kom hem typ :P både engelskan och idrotten :) engelskan rättar pappa och har typ allt fel, suger på engelska gramatik verkligen SUGER! hehe måste nog bättra mig och träna på det för de är inge kul att vara dålig i engelska :(
Sen idrotten jag kämpar, i morn är sista dagen jag kan plugga till provet för på fredag är det dags!!USCHA BUSCHA! Tur att det inte är så extremt långt kvar till helgen :D

Usch hatar engelska gramatik som jag trodde hade jag typ 4000 fel!! grr

Ialafall ska stänga av datan nu och kolla på tv i stället XD

Buhbaii♥♥

1 år gammal bild ohoh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0