Idag :)

Va nyss ute och gick med mamma var tvungen att prata ut.. haft en jobbig period sista veckan men det kommer bli mycket bättre snart, hoppas jag :)

Min brosa följde med till affären, han skulle panta en stor bag med coca cola flaskor.. KNÄPPBOLL fattar inte hur han får i sig all dricka, serriöst jag själv skulle kissa varannan sekund! stackarn leva livet på toa kan inte vara kul haha :D

Idag har jag typ bara städat och solat.. jag har ingen energi i kroppen vill igentligen bara ligga i sängen och sova och gråta. puuhhh men det finns mycket bättre saker att göra.. som tex äta :O tror jag lagt på mig några kilon sista veckan blöö!! wodering why wondering how.. well jag vet varför och hur :(


Juste nu är det juh lov hade glömt de :O eller ok det börjar imorn yippie :D
tror jag ska köpa present med bror imorn till mamma som fyller år på torsdag yay och får vell gratta min kompis då oxå som haft relation i 3 månader tror jag :S kort minne förstår ni :)

Funderar på att hämta en macka men de där med fettet på magen hehe kanske borde ta en senare i stället :D

Ni får säga vad ni vill att jag ska skriva om, eller kanske lägga upp bilder eller något ok? ^^

Måste släppa in katten nu BUHBAII!! :D ♥♥♥


Jag i vintras tror jag :)



Gamla fina mage D: haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0