meet me :)

Första dagen i skolan idag på 3 veckor :) först hade jag juh prao och sen lov.. nu är det skola YIPPIEE... skit kul -.-'
Orkar verkligen inte med skola,, men man måste kämpa och håll humöret uppe :D det är endå inte allt för långt kvar till sommar lovet.

Idag började jag 8.20 och slutade 11.10 så det är en rätt så lungn dag, kändes som en bra start att man inte gick så sent i skolan :) glömde en bok i skolan som jag borde tagigt hem men ser till att ta hem den imorn och gör engelskan typ flera sidor med gramatik tror jag :/ Gramatik suger jag på tyvärr.

Vad mer har hänt??
JOO juste vi hade matte idag, jag och min kompis sitter oftast rättare sagt alltid i ett eget rum för jag har konsentrations problem,, vi satt där typ hela lektionen tills jag hör något surra och kolla lite runt i rummet.. SEN ovan för mitt huvud på fönstret sitter EN STOR GETING usscchh hatar getingar skrek och gick ur rummet XD bad en kille döda getingen.. jag vet att det är fel att döda djur, men den skulle endå dött där inne, för elementet hade vart på högsta volym trodde jag skulle svettas ihjäl i bastun :O såå den stackars getingen dog :/

Sen åt vi lunch det blev pyttipanna och knäckebröd för min del :)

Nu är jag hemma och sitter och lyssnar på musik och skriver på bloggen, kollar tv, och typ gråter och tänker :( allt i livet är inte alltid lätt och ibland orkar man inte hålla humöret uppe. eller hur?

Aja ska kolla på project runway (stavning) nu :) hoppas ni haft en bra dag efter ledigheten ^^

Buhbaii puss & kram♥♥

Hade en vit tröja som jag köpte igår :) sen ett par ljus blåa jeans♥

annd narturlig face look XD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0