Tjooo people :D

Hej alle sammans :D
YAAY!! imorn är det äntligen fredag det betyder HEELLGG!! gud har längtat ihjäl mig :( :D
Vet inte varför men är beroende av lov/helg just nu är typ trött på alla sätt och vis. Skulle träna idag men orkade inte började bara gråta.. pluss mitt blodsocker har bestämt sig för att aldrig funka har haft så i evigheter, så ska kanske ta blodprob imorn för att se om jag kanske har något mer fel, eller om det bara inte tänker funka -.-'

Imorn är det "Äntligen" dags för idrotts provet, hoppas jag klarar det. får verkligen plugga på det ikväll :/

Mamma lagar pankakor :D är såå sugen på det just nu när man känner sig så trött att få äta något sött blir toppen för min mage ;)

Vi hade hemkunskap idag och vi lagade någon paj med tomater och någon såskägga, först va den god men man tröttna snabbt den smakade typ inget tycker jag,, och den blev lång tråkig :O alltså jag menar mat paj XD
Tur att det är sådant härligt och vacker väder :D

HMM har funderat på en sak, jag är typ trött på mitt hår :/ vet inte vad jag ska göra med de, jag vill inte färga men tänkte typ någon frisyr vet inte hur men någon bra måste det väl finnas som passar mina bäverkinder och finniga hy,, menar vill inte ha kort kort för då känns det som att alla finnar kommer synnas -.- grr
Någon som har tips på frisyr? :O det har inte jag ialafall hehe :)
hmm vinter bilder -.-' måste nog fotta en del nu när det börjar bli vår/sommar :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0