Do I really know?

"Vi skulle kolla på solnedgången, Tillsammans, Vi skulle träffas, Klockan 18.50, Men jag såg dig aldrig komma, Du kom aldrig,Nu sitter jag här, Och väntar varje dag, Klockan 18.50, På att du ska komma,Och se solnedgången,Med mig,För alltid"


I dag så var det idrotts provet gick faktiskt skit bra, förlåt att jag svär men de va inte ett dugg svårt ialafall inte vad det kändes som. haha vi fick sitta på golvet i gympasalen eller ligga på en yoga matta XD
Efter provet som var sista lektionen drog jag och amy till centrum kollade på kläder hittade snygga shorts och ett linne på veromoda sen såklart en typ blus aktig sak på jc och jaa jag typ hittar aldrig något jag gillar sååå.. nää klart jag inte har bilder typiskt mig :( nu får säga till mig och skälla lite på mig :O

Har typ ätit 3 snickers glassar,1 tårtbit och 2 små choklad bollar alltså menar bara vadå TJOCKIS!
hahaha ibland måsgte man få unna sig och äta extremt onyttigt :D
Men imorn ska jag nog oxå äta onyttigt med amy som ska sova hoss mig YAAY!♥
sen får jag nog sätta igång att tänka på vad jag äter :) (brukar inte hjälpa men men) XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0