Where did it go? when i put my foot on the world!

Guud vad jag är HUNGRIG!
Men jag har ingen aptit känns som att all mat smakar exakt lika dant.. inget det smakar inget. ni vet när man äter något så tänker man mm va gott eller usch va äckligt jag känner inte äns det. Jag är typ en av mäniskorna på jorden som ÄLSKAR glass men nu när jag ätit det tycker jag typ vart tog smaken vägen varför äter jag? Jag vill inte förlora vikt! menar mat is my passion!

Just nu sitter jag och försöker andas kollar på smallvile (stavning) inte något intresant tycker det programet är förvirrande. varför finns det aldrig några bra program på morgonen och på dagen -.-'

vi hörs senare får se om jag skriver något senare annars påminn mig!!

buhbaii :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0