10.35 :'(

Ska mot bussen sen till danderyd och sen vidare ^^


Usch gick om kvart i 10, OCH jag är trött på att drömma random drömmar  :S

Seriöst jag hade en pojkvän som glömde min födelsedag, först vaar vi hoss mormor och det lixom ramlar saker på taget och vi tänker men de är bara frukt från trädet utanför...

Men sen senare i drömmen så är vi som på ett kollo och då ser man meteoriter falla från himlen samt elefanter och djur :S

Och människor som är onda,, alla som sprang för att kolla dog.. men vi andra som var kvar va tvugna att försöka vinna över dem,, så jag hade 2 bandyklubbor som vapen.

Men sen väcktes jag av mobilen som var på larm XD TUR DE!

Borstar tänderna O.o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0