123 ska handla :)

Heej, gud va skönt det var att duscha haha XD

Illafall, just nu gör jag ingenting, spöregnade förut när jag följde amy to da train, men nu är det typ bara små regn XD haha eller vad man nu kallar lätt regn? :S

Tror mamma och jag ska lite senare ner till centrum och handla lite mat :D haha XD vadå foodfreak!

Idag är en sådan dag jag inte vet vad jag ska ha på mig,, för jag tycker fortfarande det är rätt varmt ute även fast det är regn, och just nu är jag juh ändå innee,, såå haha tog shorts iallafall men ska jag ut sen tar jag nog jeans O.o :D


Jag känner mig ihop tryckt haha men tyyp vet inte :S

ska gå och handla mat nu, baii :) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0