Början....Slut.

Varför träffade jag dig från början, det var ändå inte mig du var ute efter, seriöst förhållande va det som jag fastna för, du ljög, jag ljög för mig själv, jag valde dig före den andra, jag valde dig före den person som talar sanning, du fick det du ville ha, nu skiter du i mig, jag är precis som luft för dig, förut så pratade du med mig varje dag, nu vill du inte ens det, du svarar aldrig på sms, du tänker inte på mig, du skickar aldrig sms, du vill inte se mitt namn, du vill bara lämna mig själv, varför var jag tvungen att bli kär i dig, jag kunde ha blivit kär i någon annan, någon som är ute efter mer än att bara leka, jag är inte en tjej som leker, jag är en tjej som får känslor och dör, jag hatar mig själv för att falla så lätt för någon, men du gör inte det lättare för mig, genom att säga att du tycker om mig, jag kanske misstolka dig, men du kan inte ha misstolkat mig, det är nog därför du nu inte vill se mig, höra mig, röra vid mig, du blir äcklad av mig, medans jag själv drunknar i mina egna tårar, jag vet inte varför jag faller för vissa personer, och sen aldrig kommer över dem, men du kunde ha sagt, du är inget för mig , istället för att ge mig fel signaler, jag känner mig hemsk, varje gång något händer, så händer det mig, jag borde leva mitt egna liv, och aldrig öppna upp mitt hjärta, aldrig för någon igen, jag känner att det inte är värt de, och det är de inte heller, jag kan inte vänta på dig, men varför kom du, du kunde bara ha låtit mig vänta där, då hade jag förstått vad du menade, istället för att be mig komma, och sen efter några dagar lämna mig i skiten, jag hatar det, jag ska aldrig tro på människor igen, dem bara sviker, det finns inget i deras hjärtan som betyder något, dem vill bara att folk ska må skit, så fort dem ser att man är glad, eller att man blir kär, då sänker dom en djupt, dem bryr sig inte längre, det vara bara en lek för er, en lek ni alltid kommer leka, och leken fastnar jag lätt i, sen får jag ångest, jag vill ta mitt liv, men jag gör det inte, jag stannar, för att jag en gång sa, att ingen någonsin, ska få vinna över mig, om jag vinner över mig själv, då är jag en sann kämpe!




Kommentarer
Postat av: LINNEA -

Söt blogg! :)

2011-08-28 @ 17:10:08
URL: http://ssmultrons.blogg.se/
Postat av: ♥ L I S A ♡ 11 år- Foto & Vardag♥

Fin blogg, söt header!



Imorgon (beror på när du läser detta) så har jag en Veckans blogg tävling där du kan bli länkad för mina 100-500 besökare! Imorgon kl 8:00 på morgonen så kommer det en ny omgång! Var gärna med, håll utkik då :)

2011-08-28 @ 20:06:37
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0