Damsugat datan och haft den i kylen, låt den funka!

Hejhopp!!

Va irriterad man kan bli på sin dator!

Man sätter på den, den stänger av, man startar om den, den stänger av, man får igång den, går och äter, man kommer tillbaka den är avstängd! -SUCK-

hehe,, så jag frågade min bror kan man inte lägga in den i frysen så att den blir sval? :D

Tydligen kunde man inte den men kylen fungerade tydligen! YES!

Så jag la in den i kylen och tog fram damsugaren och sen fick jag något som gör så att man inte ska kunna få stötar av datorn sen när man damsugigt den :)

Så nu har den legat i kylen en 15 min och damsugigts så hoppas den har lust att vara vaken nu, annars kommer jag bli galen!

Hmm innan datan dog helt, så skrev jag ett mail till den där flaskpost adressen :)
Hoppas man får svar tillbaka, skulle vara jätte kul, men tror barnet är rätt liten runt 5 så jag antar att hans föräldrar svarar, om nu den där mail adressen fungerar ^^



Haha, när ni var små hade ni också såndär damsugare som man hällde ut små frigolit kulor och damsög upp dem, om och om igen? :D det hade jag en gul röd ^^ haha, vill vara liten igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0