Första skoldagen.... wish me good luck!!

Morgon!

Någon som är pigg?? För det är INTE jag, själv skulle jag kunna sova i 1000 år till känns det som!

Är verkligen inte sugen på att gå till skolan även fast det bara är 1 timme,, men man har juh typ mardrömmar för att börja -.-

Hatar att plugga och sånt, men jag ska kämpa!

Det jobbigaste är nog att man inte får sova så länge man vill även fast man knappt kan öppna ögonen på morgonen.


Ni får berätta hur eran dag var sen ^^

Vi ska bara ha upprop och såntdär idag det har vi alltid,, sen antar jag att de vanliga dagarna börjar på onsdag!

Skjut mig baklänges :(  Det kommer säkert bli roligare men nu är jag så trött!




Önska min lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0