Godmorgon börjar 09.20 today ^¤^

Jahappp!!

Snart dags att gå till skolan,, okej om typ en 30 min eller något sånt där :)

Är jätte trött, vaknade klockan 07.00 med 2.1 i blodsocker inte så skönt faktiskt -.-


Förstår inte vad de ska vara för väder,, men ska byta tröja iallafall XD

Vad har ni på er? :D haha XD


Undra när det är skolfotto och sånt, vi brukar ha de rätt snart!
Har ni haft, eller vet ni när ni ska ha???


Idag är det juh också första dagen med LEKTIONER!! scaarry XD

Vi börjar med att ha fördjupning villket jag tycker dem borde ha tagigt bort idag -.-
Menar vi har inte direkt fått några läxor än.. hehe som tur är!

Sen har vi väl NO,IDROT,och sen vet jag inte XD säkert so no sv eng eller något.

Vi har juh något som heter profil val där man får bestämma en sak man vill göra under 80min
som tex: Media,kulturprojekt,syslöjd,musik,olika sporter.. och lite till tror jag,, inget faller direkt mig på smaken, men en av de roliga lärarna i skolan eller vad man ska säga,, verkar som att de flesta ogillar han men jag gillar han, han har hjälp mig mycket under 8:an!

Så jag hoppas att jag får MEDIA! :)

Men ialalfall tillbaka på sak, varje onsdag har vi de på sista lektion men det börjar inte förens om inte nästa men veckan efter den, så vi slutar 14.00 i stället för 15.20 eller vad de är? :)

Haha någon annan får räkna ut de -.-

-suck- men ska hålla ögonen öppna!


Bubaii,, ha en super härlig dag allesammans!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0