:)♥ härliga tider ^^

Waah vad ont jag har överallt XD hatar att bränna mig så :P

Åt nyss middag, och nu sitter jag och väntar tills min bror och mamma ska komma hem igen och ge mig LÄSK! är såå himla sugen på det, när de är varmt vill man bara dricka och dricka och dricka ^^


Det är något med solen som gör en lycklig :D och just nu väcker den massa minnen faktiskt ^^
Jag saknar honom O.o konstigt men jag gör det,, känner han inte direkt längre, kommer inte äns ihåg vad han heter XD Men det var något med den snubben jag gillade :D

Haha ni alla vet väl att man oftast förälskar sig i något hoss någon personen men man har ingen aning om vad.. man funderar och funderar,, men man kommer alldrig på svaret :)

Allt sådant är verkligen konstigt :S haha :D

Asså jag skulle kunna springa på äld just nu :D faast nää vill inte bränna mig mer O.o

Ikväll ska jag köra lite spa saker faktiskt, känner mig icke så fresh :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0