I AM A TOMATO,, RED LIKE ONE! O.o Fat to :D mawhaha♥

västkusten.

Nu enklinge: XD :




WRUUM!





Så vackert precis framför ögonen ♥__♥'



Hitta flask POST!! O.o ddaaah men det stod bara en mailadress ++ tror de va från en liten pojk teckningen han rita förestälde enklinge men hmmm didnt understand it XD












Så där är lite MASSA fula bilder XD har inte fotat mycket alls, orkar inte :P

Men iallafall nu idag kom jag hem efter en 8 timmars resa med både buss och båt :)

Nu ska jag vara hemma tills helvets skolan börjar!
Jag längtar INTE dit fyfan vill bara spy på att plugga just nu XD

Har inte så mycket att säga, det enda jag ahr gjort är typ att sola, så har blivit en tomat som att jag inte blir brun :P såå ser hemsk ut nu :D! XD hahaha värre än vanligt alltså.

Det har juh bara vart massa solsken såå jaa det har faktiskt vart otroligt mysigt, vi skulle åka hem på söndag men jag och mamma var tvugna att åka hem lite tidigare ^^

Vet ni jag är sjukt sugen på att köpa en katt,, saknar att ha det, båda gick juh bort, och det känns så ensamt och tråkigt utan katt :( Älskar katter :D


Puss hörs senare ikväll, ska typ äta nu är vråk HUNGRIG! :D♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Linh

exkause meehh kännde inte jag en kille som heter theo.. o.O

2011-08-05 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0