Kom nyss hem och jag fryser och mår illa :S

Heej!

Kom nyss hem och sitter och äter yogurt :D

Blöö mårilla xO inte bra :( hehe

Idag var jag först med amy hoss tandis!! haha tror inte hon va så lycklig efter hon gick där ifrån, och jag fick en väldigt stor känsla av att jag inte längtar dit! haha hoppas jag inte har några hål!

Har säkert massa tandsten på tänderna där jag har tråd -.-

Idag har jag också badat det var sviiin kallt! haha och min kompis ställer sig upp och säger VART FAN ÄR MINA PENGAR??? hahahahha han hade glömt tagigt ut dem så nu ligger dem på sjö botten, guud va arg han blev! XD haha tycker inte synd om han :D

ooOOOoo jag fick ett par jeans idag :D
Vet inte vart dem är så kan inte visa, men dem är vanliga blå med dragkedja längst neer :) ♥





Är inte så vacker! haha XD

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; okej :) det är sådär :/ görs?

2011-08-09 @ 22:42:32
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Linnnn

Suuper vacker :D!

2011-08-10 @ 00:35:36
URL: http://sockkervadd.blogg.se/?tmp=05225709

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0