Konverstaion... svårigheter!

Amy: -.- julia vi kan kolla på min historik om du vill.. det där var den som jag hade sparat på min data för ett tag sen och sen visade för dig sen så kollad vi runt på fler låtar, lyssnade på den, och sen så skrev du upp.
snorunge xDDD<3
haha dont mmess with mee xDDD
Juliamaybee.. men jag skrev inte upp den först :)
skoja bara
kanske jag gjorde XD
hahahahaaha
wups
XD
MY BAD MY BAD!

Okej ska förklara:

Vi diskuterar om vem som hitta en låt först och hur vi gjorde det,, amy påstod att hon visade mig den jag påstod nej för jag skrev upp gruppen osv...

Sen kommer jag på att de va hon som visade först,, men vi låssas om som att de ine är sant ok?? ;))

haha hoppas ni förstod? XD



(VS)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0