Maaaatt!!! :D♥

Väntar på att mina ägg ska koka klart, sen ska skalet bort sen skäras sen ätas :D

Förstår inte varför men vaknade och va såå sugen på ägg, men jag orkade inte göra det till frukost, så nu ska jag faktiskt äta det. tro det eller ej ;)

Annars var jag nyss i centrum, köpte pennor,sudde,och penvessare XD

Mamma shopade lite kläder, annars gjorde vi inget speciellt där :)


Asså det var 2 ungar som köpte monster,, sen den kommer ut från affären och bara hahah först dem bara nej du får inte köpa,, sen sa killen: fast sen dem sa ok!

Menar går jag till en mat affär och vill köpa en då säger dem nej du måste ha lägg,, och jag är abra 14 men blir 15.

Men dem där killarna måste vart 12 år eller så?

Galet snacka om att tro på skitungar XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0