Min underbara älskade DRÖMPRINS! :D

GOODMOORGONN!!

Haha kunde inte sova imorse O.o  men tvingade mig själv att sova till halv 10 XD vaknade annars halv 8 och var jätte pigg grrr vill inte upp så tidigt XD


Ååå jag drömde världens härligaste dröm ^^  Den var om flera personer jag känner, Rita,Jenni, och sen några killar ^^  Vi typ träffade massa folk jag Rita och Jenni okej killar för att vara ärlig (man kommer aldrig ihåg allt i en dröm) men iallafall först träffade vi några jag känner, vi hade det jätte kul ovs...

Sen hände någpt på kvällen och och Jenni började tydligen tjaffsa medans Rita hade somnat XD

Så jag sa att jag skulle gå ut ett tag och kommer snart tillbaka ^^

Då träffade jag en kille som var rätt muskelbyggd och trevlig,, och han såg att jag var ledsen så han började prata med mig och lät mig sitta i hans famn och han höll om mig, en tryggande famn,,

Sen somnade jag i hans armar,,  helt plötlisgt är jag hoss Amy och ska sova där :S
Konstigt i know! haha men iallafall vi börjar också tjaffsa om vem som har rätt och fel bla bla det vanliga,,
Så jag bestämmde att jag tar med mig datan och går ut och sätter mig, för att se om den där muskel killen är inne på Facebook, men det var han inte,, så jag öppnade bildörren (föratt det vet jag inte varför)
Men sen börjar det spöregna och jag samlar ihop allt och springer in, och när jag kommer inte står amy och hennes pappa där och undrar, om jag blev blöt.
Sen vaknade jag XD

Hhahah älskade då han höll om mig det kändes så äkta ♥___♥ Är kär i min dröm kille :D and jag har hittat HAN! haha! :DD hopps han bara kommer tillbaka också :(






Alltid trevligt med morgon musik :)

Ska snart hoppa in i duschen, måste bara vänta tills mamma är klar :D

Buhbaii Angels ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0