Mysis kläderna on!!

yeaaah IM HOMMEE!!

wiihooo! :D

Den här dagen har känts som typ 3 år XD

Så nu vet jag att tisdagar är inget att se fram emot, förut i 8:an va det den bästa dagen för vi slutade 11.10
Nu slutar vi istället 15.25, rätt stor skillnad va? XD


Annars var det en bra dag!

När mamma kommer hem lite senare ska jag laga mat med hon :D Det är något jag ska göra varje vecka.. men som jag inte gjort på rätt länge :( wups!

Kommer inte på något att säga, förutom i dag på svenskan, fattade jag NADA!


Älskar den här boken! den är såå underbar! men jobbig, hari nte kommit så långt så vi får se hur det går för de unga herranrna :)

Boken=
såå vacker XD


oo yeah! mysis kläderna on!


Cya later aligators något hur de nu stavas XD
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0