Shockad över mig själv!...

Är faktikst väldigt shockad över mig själv, och tro mig det är inget possetivt XD

Vi hade våran första mattelektion idag och jag suger SUGER verkligen på matte,, kan lixom bara inte lära mig det :(

Men blev förvånad när jag inte äns kunde dem första talen i matte boken.. men de flesta hinner nog med 1-2 sidor.. själv hinner man med 4 upg :( Hatar det..

Finns det ingen stans man kna få privata matte lektioner eller så???

Vill ha någon ung person och inte gammal,, för på något sätt känns det som att de gamla har glömt hur de är att gå i skolan... :P


Väntar på pannkakkoooor!! :D

Är såå sugen på det faktiskt! Nam nam nam :D♥

Sen ska jag väl inte göra något,, eller joo vad sägs om att sova XD

Haft en bra dag?? ^^♥

Typ enda gången jag tackar nej till glass.. och de är de inte bra XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0