Snorungar!!! xD

Heej, sitter här med mitt te och är lite halvfrusen, men annars kom jag nyss hem från amys mamma!

Hahah det var snorungar där XD Vi stod på balkongen några meter upp och på marken var dem!

Först stirrade vi på dem och dansade.. Sen fick dom för sig att börja kaxa,, Hur tusan kan små ungar sånna hårda ord :S

Dem kunde lixom ord som Fi**a och sånna hård bara hur många gånger har du sex per dag osv,, man bah WHAT THE FUCK!

Hahah sen plingade dem på våran dörr typ 1000 gånger och det lät som dom skulle slå sönder den :P

Sen en granne bara, dem kommer inte vara så kaxiga om ni går hem till dem och säger till deras föräldrar hahaha diggar den grannen, Han va rätt söt :D ♥___♥'

Och deras sista ord va till oss att dem skulle slå ihjäl oss imorn,, läskiga ungar TUR jag åkte hem idag ;)

Hoppas Amy inte dör imorgon :S hahahaha! :D

haha konstig min näsa ser ut XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0