Svikare!

Asså hatar folk som sviker! Bara HATAR det känner bara ta er i röven eller jag ska hoppa!

Förstår inte varför man är sån egoist lixom,, typ förstör för andra bla bla såå jävla irreterande!


Idag var jag med amy i stan och träffade hennes mamma, vi åt glass kollade på kläder och så :)

Sen åkte hennes mamma till sin kompis och vi gick runt i regnet och blev genomblöta XD Hittade ett fik och drack några koppar te var, och störde alla andra som satt där XD hahaha vist är man evil ;)

Ni vet affären lagerhouse?? Jag ÄLSKAR den,, när jag får min egna lägenhet någon gång ska jag ha massa roliga saker som finns på lagerhouse :D

Vad mer har hänt.. typ hatat människor som stått i vägen för en XD när de är ung08 man får inte plats! det kryllar av ungdommar o.o

Vi har letat toaletter överallt för att kissaa,, till slut jag tror jag kissa på mig men i sista sekunden fann vi toaletter ;) WIIOOO!! :D



ÅÅÅ SÅ HIMLA FIN MAN ÄR....

Har lite bilder på mobil, men orkar inte leta efter sladden :P

Hur har eran dag varit då? ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0