Träffade min RUTTII IDAG! :O ♥♥♥

Heeej!!

Sitter här med amy och vi ska kolla på film lite senare, vi ska se Juno :) och äta massa samskiga saker! :D

Idag har jag vart lite med amy och något annat och strosat runt :D


HAHHAH gissa vem jag mer träffade efter 2 ÅR!! omg det är helt underbart otroligt man bliir så käär!

Rita min ÄNGEL!! äntligen såg jag dig fast bara i typ 4 min men det var det fanemig värt!! hahah :D söta unge ^^  Vi har lixom bara pratat via nätet i 2 år, vi träffades på IMVU i ett chat trum då vi och 2 till satt och körde sanning eller konka, åå så många gamla minnen ♥__♥'



Kommentarer
Postat av: Ritis!

AWWW SÖTIS!!!! ♥♥♥

2011-08-06 @ 23:15:22
URL: http://ritis.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0