Städat! :)

OOGUUD!

Har städat mitt rum nu på morgonen, nu känns det äntligen lite renare :D

Igår gick eller rättare sagt i morse gick jag och la mig halv 4,, är såå död! hahaha länge sen jag gick och la mig så sent ^^ Men hade det kul i går kväll! :D

Har duschat och nu sitter jag här och gör ingenting, förutom att sura  :)

Ska fråga mamma och pappa om vi kan dra och köpa färg till skrivaren sen och se om vi hittar några tavel ramar någon stans, sen kanske köpa skol material någon dag och behöver mjukisar XD

Är så sugen på att höra om mitt rum, men kan inte och får inte XD BUUUH! på föräldrar! haha ok inte deras fel att dem inte har pengar men ändå :(

haha önska man kunde plantera ett tärd så kom det pengar på de :D då hade jag skirkit WIIHHOOO!! :DDD



förlåt amy!!
gröna lunds speglarna,, venne om dom är så roliga egentligen... :)

Jag ser störd ut men this is moi and ruttii :D♥♥♥
min mobil börjar bli muppaadd! ialafall en dålig bild på hur mitt rum såg ut innan!
EFTER! :DDD
haha skillnad va? XD
hatten jag vann på GRÖNALUND!! :DD♥

cya angels :D♥

Kommentarer
Postat av: MISS TEENAGER SWEDEN!

heej snygging! :)



ikväll avslutas en tävling där man kan vinna en söt produkt värde 100:-, så om du inte redan är med och tävlar - tveka inte att delta!



http://missteenagersweden.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-jag-skickar-hem-till-dej-i-b.html#comment



Pössss!

2011-08-12 @ 14:16:53
URL: http://missteenagersweden.blogg.se/
Postat av: MISS TEENAGER SWEDEN!

naw tack detsamma =)

2011-08-12 @ 14:47:08
URL: http://missteenagersweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0