Luftbalonger :D

ALLLOOAAHH!!

Villken underbar dag ^^

Först en underbar morgon med Amyyyy :D

Sen åkte jag till stan och träffade "Dig" (nämner inte namn på folk om dem inte vet om de)  och vi åkte och körde biljard, jag vann första gången för "dig" råkade skjuta ner den svarta bollen yiippiiee!! -klappar händerna-

Hahah fast andra gången vann "Dig" såklart -.-

Sen lite senare gissa vad vi såg, dem höll på att blåsa upp luftbalonnger,, haha det var jätte coolt att se :D
Men blev så avis på dem som fick åka det såg så OTROLIGT mysigt ut!!

Om det är något jag verkligen ska göra så är det faktiskt att flyga luftbalong ^^
Någon som har samma dröm? :D


It´s just awesome :D
En blue det fanns 7st sammanlagt :D fast de var bara 3 på denna ställe :D





Önska jag kunde flyga, flyga och försvinna från marken ^^ inte behöva tänka på att sätta ner yttligare ett fotsteg på marken ^¤^♥

OMG im soo gangster (inte min kepa) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0