En båt kommer lastat med Bilder... XD

Är jätte sugen på att fota och ta nya bilder på en och allt sånt där,, typ modella :D

Älskar göra sånt hemma, typ sminka och byta kläder försöka hitta poser man ska göra och hitta platser och sånt tycker de är suuper och de är mysigt på något sätt med :D


Sen när man är klar, så kollar man igenom bilderna skrattar ihjäl sig på vissa haha och på vissa tänker man va vacker och visa va ful osv... :D



Lite gamla bilder och så:
HAHAHAHA ÄLSKAR DENNA BILD MEN MAN DÖÖR AV DEN!! ni ska bara veta första gången vi såg den hahaha! ALIENS!

Säg inte att jag inte bjuder mycket på mig själv XD














Roa er under liten tid av mitt liv med egosar XD hahaaha vackra right? :P not exactly!

Kommentarer
Postat av: Ritis!

GÖLLIS!!!! :D ♥

2011-08-18 @ 22:11:23
URL: http://ritis.devote.se/
Postat av: christian

Du har verkligen det mest vackra ansikte jag någonsin skådat! Och jag är galet seriös när jag skriver detta!! Jag blir helt salig här hemma =S <3

2012-01-02 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0