Lite prylar och skit :)

Usch,, är så uttråkad så jag kan skriva ett litet inlägg istället :)

Duschade nyss va så skönt :D Jag älskar nyrakade ben såå leena man sitter typ och smeker sina egna ben o.o hahaha låter konstigt men tror nog de flesta tjejer gör de efter dem rakat benen XD

Älskar min Mango body butter cream den luktar sååååå gott! :D Man vill äta upp sig själv ;)

Villket jag kanske gör lite senare om jag har otur :P


Usch tänk imorgon börjar skolan,, det känns inte kul alls för att vara ärlig, har ingen lust att behöva plugga och allt sånt igen.. blir alltid så stressad och får panik :(

Ett stort - tecken för de!


Vet ni det finns världens bästa vapen mot killar :D

Iallfall mot deras sak down there ;)

Det är en sak man igentligen ska skära bananer med såatt det blir små skivor istället för en stor banan,, man stoppar in banen och trycker så kommer det små skivor i stället :)

Så är det en kille som tränger sig på ta med ed sådan i väskan! Ett tips ;) haha ^^


=Tvålpump XD





sån badmössa måste man juh bara HA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0