Where did you go? ♥

Är det inte någon annan som sätter tårarna i mina ögon, så är det jag själv.



Sitter här vid datan med tårar i ögonen,, venne allt är fel :(


Ärligt just nu HATAR jag mig själv. Villket jag får göra.



Idag så va de rätt skönt med vanliga lektionerna för tycker inte direkt att vi gjorde så mycket :D

Mest pratar om hur det kommer se ut under 9:An!

Uscch våran NO lärare skrämmer miigg,, han säger att de kommer vara svåra prov och ämnen, och jag som redan har så svårt i skolan BUUH! en stor buuning för de! XD

På idrotten körde vi brännboll,, tycker inte om brännboll :P Tycker inte de är kul,, man bara suger på de ändå XD


how do you make gifs

animator gif
Så jäkla fin man är...

haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0