Behövde skriva av mig :)

God dag ^^

Det är helt otroligt snart är det 2012 och nu har 1 ½ gått på lovet :) en vecka kvar dåda..

Det finns inte så mycket att berätta längre.. kommer aldrig på något, vet inte varför :o


Ska jag avra ärlig är jag lite sugen på att shopa.. men är skyldig mina föräldrar hur mycket som helst -suck- för julklappar och hög mobilräkning... ibland önska jag att man kunde spotta pengar xD

Jag tror att jag har sovit snörrigt har kosntig värk i ryggen som att musklerna typ har snurrat sig haha :P

Har druckit varm choklad.. kollat på tv.. skulle åka gocart men de ska köra på innerbana och den banan vågar jag inte, tycker den är läskig XD körde där när jag var liten och tror aldrig att jag kommer våga göra om de haha :(


Ni vet när det finns en tid då man önska att det aldrgi tog slut.. Men sen kanske ett halvår senare och mer så känner man att det var bra att det tog slut??
Fast man önskar fortfarande mest av allt att det var som förr, men det lixom går inte, för man har kämpat för att gå vidare och förlåta..
Men i slut endan är det man själv som gör fel, man lixom sårar tillbaka.. och det är lite hemskt.. Jag är verkligen en person som hatar at såra människor, och känner att jag har gjort det för mycket på sista tiden, men man kan inte alltid följa andras tro om något, men måste faktiskt få leva sitt egna liv..
Varför ge tillbaka något någon tog bort för en, det känns orättvist mot sig själv.
Vist det är jobbigt att sakna och allt sånt där, men man gjorde ett val, eller den ena gjorde valet åt den andra, och man gick två olika vägar, men sen står man där själv och ångrar allt, men efter ett tag går alltid den ena vidare, den är trött på att vara ledsen, den bestämmer för att kämpa igen, men sen..
Faller allt tillbaka, man börjar sakna för mycket... Men det finns fler tillfällen, det har inte äns gått ett år eller två eller tre år det kommer många tillfällen i livet då man får chansen att ställa allt tillrätta igen, men då måste man vara redo för konsekvenserna.. Bara för att det var bra en gång, betyder inte det att det blir bra andra gången.


Ok, så nu har jag pratat ut hehe ^^
(skriver blogg för jag själv vill skriva av mig) :)

Ha en bra dag :)

JA, jag har haft tandställning hade inte fina tänder från början.. eller jo det hade jag :) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0