Bra + dåliga nytheter och min dag :) :( ^-^

Dålia nyheter:

So-prov imorn :( wish me goodluck!!

Vet ni från och med idag förändrades mitt liv totalt.. och det kommer aldrig att bli desamma igen.. känns läskigt och sorgligt för jag vill inte det här. men jag är inte med och bestämmer bessluten som tas.

Vi har fått en lägenhet.. D:


Nu till det gofa nyheterna:
MVG I ENGELSKA PRESENTATION EN AM I GOOD OR AM I!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!

Att det är fredag imorn :D
Och runt 1 ½ vecka kvar till jullovet!!! :D

Snart 1 månad med sötis :D

Vi har fått en lägenhet.. :)

That was it ^^

Vad kan man berätta om idag.. typ ingenting XD
Inte hänt något men vi kollar en skit bra film på svenskan fredom writters eller något tror jag den heter.. handlar om et kriminellt gäng/klass och en lärare som försöker få dem att förstå att det finns en annan värld bakom all ondska och att alla vita inte är hemska, som dem som tar ifrån er dem ni älskar.
Ska se den själv någon gång har jag bestämt, så man ser filmen i sträck och kan sitta och gråta och sådant ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0