GOD JUL!! (snart i alla fall) eller när du nu läser ;) :D ♥

SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAART JUUULLAFTTTTOOOOOOOOOOOOOON!!

Inte direkt för att det känns som det :( TRÅKIGT!!

VART TOG SNÖN VÄGEN,, PISS VÄDER!!

i alla fall får man väl vara glad ändå.. jag menar man får juh faktiskt julklappar :D

Skriver nu till er som att jag inte kommer ha tid att skriva under dagen imorn :)

SÅÅÅ GOD JUL!!

Snart är det 2012 också wooow tiden går äckligt snabbt.. för ett år sedan väntade jag på att dagarna efter jul skulle komma så att jag skulle få spendera ett jul lov med den jag var tsm med dåå..

Nu är jag nog egentligen inte så sugen på lov.. jajaj man får ta det bästa av saken.. ska sova mycket, läsa böcker, vara med amy aa typ de :)
Puss på er och ha en underbar jul alle hoppa, så får vi berätta sen vad vi fick för något right? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0