IT´s CRAZY!

Det är helt galet att det redan snart är fredag.. imorn är det fredag och jag har redan glömt bort alla de andra dagar, kommer inte äns ihåg vad vi har gjort eller något.. läskigt värre.. Veckan har gått otroligt snabbt!!

Menar snart är det bara 1 vecka kvar till julafton.. och känslan för jul är verkligen inte inne i kroppen,, lite snö kan vi väl få?? bara sådär 1-2 cm :) lite kyligare också kanske -5 eller så :)

Denna vecka har verkligen vart chill.. vi har seriöst inte gjort någonting och dt är faktiskt xtremt skönt!!
Dt är typ matten och No som vi har gjort något på, resten av lektionerna typ bortblåsta XD haha ^^

Igår slutade jag tidigare för mitt profilval var inställt,, det betyder att jag slutade 14.00 istället för 15.20 sen dagen innan sovmorgon, dagen innan den sovmorgon, sen imorn sovmorgon då våran otroligt snälla lärare ställde in lektionen hihi :D

Oki eftersom att jag slutade tidigt igår, drog jag mig i väg till märsta för första gången :O

Oo gud jag var så nervös, är allti det när det gäller tåg och bussar och sånt,, jag blir så nervös och stressad att mitt blodsocker bara rasar, när jag kom fram till personens lägenhet där vi skulle träffa så bara kände jag att snart svimmar jag om jag inte får något sött i mig, allt bara snurrade runt, och blev suddigt och jag kände tar jag ett steg till jaa, då helt enkelt skulle jag inte stå upp längre, skulle bara ha ramlat pladdaskt på golvet O.o Men som tur är hade de läsk hemma som jag kunde få trycka i mig :)

Vad har hänt idag??? Ingenting typ.. äcklig lunch XD slapp lektioner, vad mer???? hm hm hm fick vg+/mvg- på min krönika.. vilket mig inte säger om jag fick ett vg eller ett mvg? XD haha någon som kan översätta det?? skulle vart gulligt :D

Oj vad jag babblar på,, aja ska vara tyst nu och så hörs vi imorn eller något :)

Ni får sova så gott ^^ (vem vet kanske ploppar upp något mer under kvällen så håll utkik ;D )





nobody´s Listening!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0