Vill faktiskt ha snö :)

Idag gick det skiiit bra på engelska presentationen!!

Jag har vart något så otroligt nervös det var första gången jag gjorde detta och det gick jävligt bra.. skakande kropp och röst och ord fel men vafan jag klara det wiihooo :D

Sen idag så gick jag på öppet hus på tibble.. är faktiskt lite kär i den skolan ^^ man kände sig hemma där... och jag ska gå sam-betende tror jag,, vad ska ni gå? om ni nu ska börja gymnasiet och vad går ni? :) och vad för linje? ^^

Ni vet när man har känslan i magen av kärlek.. den är juh helt underbar eller? :D ^¤^
Sitter och lyssnar på musik :) Annars ska jag väl egentligen sova om någon 40 min eller så :)

Hur har i haft det^^??? jag har haft det både bra och dåligt faktiskt.. inte orkat sitta vid datan bara ^^


Jag saknar dig, kom tillbaka till mig :( ♥




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ska nog gå handel på De la Gardie :)

2011-12-03 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0