Jag kommer inte ihåg att jag drack igår... XD

DET SNÖAR DET SNÖAR DET SNÖAR DET SNÖAR DET SNÖAR!!

wiiiiiiiiiihooooooooooooooooo!!

Hoppas det stannar och blir massa till julafton :D typ 5 cm :D eller något hihi :D


Min dag var underbar igår :D i alla fall kvällen hihihi ^^

Fast den där snubben som frågade om du hade tagigt droger.... -suck- på honom XD

Idag ska jag inte göra ett piss.. idag är det datan och tv som gäller för mig och sitta och äta mig fet :D


Det är fett stora snöflingor :D

Annars sitter jag och kollar på spy kids på 5:an :D

Åååå vilket barn jag är haha ;)

Kläderna jag hade på mig då förra helgen på mammas vänninas fest :) 

En sak jag har gjort på slöjden XD (Vad tycker ni det föreställer? ;)
SNOW!!! min mobilkamera är så sugig nu för tiden, tappat mobilen för många gånger :D




Sådär lite smått och gott :)

Vet ni jag är skit yr i huvudet.. när jag vakna bara ramla jag hit och dit.. man skulle kunna tro att jag är full... sen när jag skulle sätta mig i sofffan bara vimlar jag och ramlar åt sidan.. tur väggen var där.. pappa bara VAD håller du på med???? jag sa: känner mig full... XD

Konstigt det blir ibland :)

Kommentarer
Postat av: christian

Du är som en docka! Avundsjuk på den kille som ömt får kyssa dessa läppar =/

2012-01-02 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0