Äntligen bokat klipp tid :D

Va nyss i centrum :)

YEY! har äntligen bokat klippnings tid på Nikita tror jag det heter i centrum XD så på tisdag 14.20 ska jag klippa mig :D hahah inte direkt för att det kommer vara någon stor skillnad från nu, men det känns alltid fresh i håret efter man klippt sig, men å andra sidan ångrar jag mig typ alltid hehe :o

Ska göra mat är hungrig O.o undra vad jag ska hitta på, typ någon macka eller så ^^


I centrum köpte jag typ inget XD bara sånna där som man sätter på näsan och drar bort typ vaxning nej men man drar bort pormaskar :O aoouu!  Sen köpte vi en ny kamera som att den andra lyckades gå sönder på något konstigt sätt :/ men iallafall den skulle vi inte få förens mitten av veckan.. så nu är det bara att vänta + man fick photo shop på köpet så ska se om jag fattar något av den sen, men måste instalera den på mn brors data, för tydligen så är den här datan fär dålig :( buhu!

så här känner jag mig just nu,
blööö.. typiskt :(  typ tusen känslor på en och samma gång O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0